Om onsdagen & torsdagen (nyår !!!!)

Onsdagen;
Drog och mötte Jakob i Brommaplan, så åkte vi till Spånga och hyrde skräck film och sen åkte vi hem till han. Kollade på film och .. myste =).

Torsdagen (NYÅR);
På dagen så åkte jag och Frida till Fridhemsplan och solduschade (eller jag gjorde). Det blev skitfint, det ser ut som jag varit utomlands ;D
Sen drog jag och köpte dricka och cigg. Det blev cider, hannas, x -ider och några öl.
Åkte hem till Nella och fixade mig, käkade middag. Sen så kom Mirre och då taggade vi mot Brommaplan. Åkte till Abrahams berg för att Nella skulle köpa cigg, och sen åkte vi till Solna på fest. Det var hur kul som helst  ! Shysst folk, fin lägenhet, mycket dricka, raketer, bra musik osv !
I början av kvällen spelade vi sms roulette .. det var kul haha.
Tyvärr så fick jag jävla fittmigrän så fick ligga och vila fett mycket .. dock bara ett tag.
Sen kom Nellas pappa och hämtade oss. Det första jag gjorde när jag kom hem var att köra raketspya .. mamma bah ; hej hur mår du ?
jag bah; JAG MÅSTE SPY !!!!!!
Hehe ..






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0